Lácteos, a clave para fortalecer os ósos


Co paso do tempo, a esperanza de vida da poboación en xeral vai aumentando. Isto dá lugar á manifestación dun maior número de patoloxías. No que se refire ao esqueleto humano, a súa exposición aumenta moito, xa que co paso do tempo faise máis débil; a súa composición corporal vaise modificando, aumentando con maior facilidade o compoñente graso e diminuíndo, en gran medida, o compoñente muscular. A isto engadímoslle a maior probabilidade de sufrir caídas por perdas de equilibrio ou tropezos que son máis comúns entre as persoas maiores. Outro factor a ter en conta é o xénero, xa que as mulleres posúen unha maior esperanza de vida e, á súa vez, tamén son máis propensas a ter fracturas óseas.

Por isto, entre outras cousas, é necesario protexer o esqueleto; para iso existen dúas nutrientes clave que son moi necesarios para fortalecer os ósos; o calcio e a vitamina D.

Calcio, esencial para un bo desenvolvemento

Dispor da cantidade necesaria de calcio ao longo de toda a vida é esencial para o desenvolvemento da forza, ​​a densidade dos ósos nos nenos, a prevención da perda ósea e das fracturas osteoporóticas nas persoas maiores.

Os requirimentos de calcio na poboación son bastante elevados, a súa presenza no corpo humano é moi alta, e vai aumentando desde os 25-30 gramos ao nacer ata os 1000-1500 gramos nun adulto san. Está concentrado, nun 99%, nos dentes e ósos. O 1% restante atópase en tecidos corporais, o sangue, as neuronas e outros líquidos.

Os ósos do noso organismo son órganos vivos que se renovan constantemente. Nunha media de 10 anos os ósos reconstrúense. Por este motivo, é fundamental poñer especial atención aos ósos, tanto en nenos como en adultos.

O calcio é un dos minerais máis importantes para o organismo. Con todo, o noso corpo é incapaz de sintetizalo. Por esta razón, é fundamental que estea presente na alimentación durante todas as etapas da vida. Segue lendo para coñecer que alimentos son os máis efectivos á hora de absorber o calcio.

Cal é a dose recomendada de Calcio diaria?

A dose recomendada dependerá da idade da persoa. A Organización Mundial da Saúde (OMS) recomenda unha inxesta diaria (IDR) de 1000 mg de calcio ao día para adultos novos e de 1300 mg diarios para homes maiores de 65 anos, mulleres posmenopáusicas e nenos de 9 a 18 anos.

Cales son os alimentos ricos en Calcio?

A fonte principal do calcio son os produtos lácteos, aínda que podemos atopalo noutros alimentos. Podemos mencionar a col, os figos, as espinacas, as améndoas ou as acelgas.

Con todo, é nos lácteos onde o calcio se pode atopar con maior biodispoñibilidade, xa que o noso organismo non absorbe todo o calcio que está presente nos alimentos. Numerosos estudos demostraron o seu papel fundamental como vehículos de nutrientes esenciais.

Facendo unha comparación sobre a biodispoñibilidade de cada un, podemos observar que a biodispoñibilidade do calcio do leite é dunha 30% fronte ao 5% das espinacas. Isto demostra que a absorción de calcio a través dos produtos lácteos ten maior efectividade que no consumo doutro tipo de alimentos.

Vitamina D, fundamental para a absorción do calcio

A vitamina D é unha vitamina fundamental que xoga un papel importante nos sistemas nervioso, muscular e inmunitario. Entre as súas funcións, a vitamina D encárgase de regular que o calcio que consumimos absórbase de forma correcta. Diferentes estudos confirman a relación entre a inxesta de vitamina D e a mellora da saúde ósea.

Cando o corpo ten insuficiencia de vitamina D, o organismo mobiliza as reservas de calcio depositado, debilitando o óso existente e impedindo a formación e o fortalecemento de óso novo e forte. Todo isto pode desembocar en enfermidades relacionadas coa formación e o fortalecemento dos ósos.

Por estes motivos, o consumo de vitamina D é fundamental desde idades temperás, para previr o raquitismo; en persoas adultas, para previr a osteoporose e en anciáns, onde a cantidade recomendada é sempre superior, para evitar a fraxilidade ósea.

Cal é a dose recomendada de Vitamina D?

Do mesmo xeito que ocorría co calcio, a dose recomendada de vitamina D depende de diferentes factores. A Axencia Española de Consumo Seguridade Alimentaria e Nutrición determina que a cantidade para os individuos maiores dun ano é de 2 µg por día.

A vitamina D é un nutriente necesario para garantir a saúde ósea. Segue lendo para coñecer que tipo de alimentos debes introducir na túa dieta para permitir a maior absorción de calcio.

Cales son os alimentos ricos en Vitamina D?

A vitamina D é un nutriente que se sintetiza principalmente a través da luz solar, pero outra pequena parte podémola obter mediante a alimentación. Un dos grupos de alimentos que conteñen esta vitamina, nunha cantidade reseñable, son os lácteos como o leite, o queixo ou o iogur.

Ademais, co desenvolvemento e avance da tecnoloxía alimentaria creáronse produtos lácteos enriquecidos con vitamina D, sendo unha axuda moi útil para paliar as carencias que a poboación xeral adoita ter desta vitamina.

Como conclusión final, podemos determinar que tanto o calcio como a vitamina D son fundamentais para o bo desenvolvemento do organismo. No primeiro caso, o calcio é un constituínte fundamental no fortalecemento dos ósos e os dentes. En cambio, a inxesta de vitamina D é fundamental para favorecer a absorción do calcio.

Consumir a dose diaria recomendada de calcio e vitamina D é fundamental. Nesta ecuación, o papel dos lácteos é primordial. Debido á existencia de nutrientes en cantidades reseñables e a súa alta biodispoñibilidade, os lácteos son clave á hora de fortalecer os ósos e evitar numerosas enfermidades.

Descobre a importancia que teñen os lácteos nas persoas maiores con Larsa.

A proteína xoga un papel importante

Consumir a suficiente proteína é moi importante para fortalecer os ósos. Como se comenta ao principio do post, a masa muscular é clave para manter uns ósos sans. Os músculos rodean e protexen os ósos, polo que, si somos capaces de manter unha masa muscular forte, poderemos previr posibles roturas óseas.

Por este motivo, é moi importante estimular o músculo, é dicir, facer exercicio físico. Con todo, tamén o é inxerir unha cantidade adecuada de proteínas. As proteínas lácteas axudan, en gran medida, a alcanzar os requirimentos proteicos. O leite, ademais de achegarnos unha cantidade reseñable de proteínas, estas son de alto valor biolóxico.

As proteínas están formadas por aminoácidos. A unión destes forma diferentes proteínas, pero moitas delas non son completas, debido a que fáltalles algún tipo de aminoácido. Existen aminoácidos que o noso corpo pode sintetizar, pero hai outros que non necesitan ser inxeridos, os denominados aminoácidos esenciais.

Para que unha proteína sexa de alto valor biolóxico, á parte de ser completa, é importante que se asimile con facilidade. Ambas características posúenas as proteínas lácteas.

Leite de Pastoreo Larsa Premium

Noso leite de pastoreo Larsa Premium contén un extra de calcio, vitamina D e proteínas con respecto aos leites tradicionais. Sen renunciar ao sabor do leite tradicional de Pastoreo, por mediación dunha técnica de ultrafiltrado, retense máis cantidade de calcio, vitamina D e proteína, elevando a concentración destes nutrientes.

Un só vaso contén o 50% da cantidade recomendada de vitamina D para unha persoa adulta; 400 miligramos de calcio, a metade do que é necesario inxerir ao día para asegurarse un esqueleto san e o 25% da inxesta de proteínas recomendadas na dieta dunha persoa adulta.

pastoreo Larsa