Notas de prensa

Novas de Larsa

Toda a actualidade da nosa marca


Grazas por visitar a sección dedicada ás noticias de Larsa. Aquí poderás atopar as últimas Notas de Prensa e campañas de marketing difundidas para detallar a nosa actividade e promover o lanzamento dos nosos produtos.

Se es profesional dun medio de comunicación, podes utilizar sen problema a información e os recursos que ves aquí. Se precisas dalgunha outra cousa, non dubides en contactarnos:

Leite Larsa

Contacta con nos

Teléfono: 982 393 250

Notas de prensa

Valores Larsa

Valores Larsa


En Galicia

Larsa é unha empresa galega e ten a súa sede en Galicia, orixe da materia prima coa que elabora os seus produtos. A nosa historia é a dunha empresa que sempre valorou as cousas ben feitas e honrou a tradición láctea e gandeira de Galicia. Por iso mantivo a calidade e o sabor dos seus produtos máis tradicionais durante décadas. Porque o bo é mellor non cambialo.

Marca de confianza

A nosa traxectoria está unida á terra, aos galegos, que nos honraron co seu recoñecemento como unha marca de confianza. No 2018 Larsa foi a primeira marca de alimentación máis elixida de Galicia segundo o estudo Brand Footprint 2018, elaborado por Kantar Worldpanel; un liderado que nos enche de orgullo e que recibimos co compromiso de seguir apostando polo noso, pola orixe.

De Pastoreo

No 2017 Larsa foi a primeira marca de Leite de Pastoreo Certificada por SGS S.A., unha entidade de certificación e inspección que avala que o leite dos produtos Larsa están elaborados con vacas que pacen a diario en prados ao aire libre. O certificado esixe que as vacas pasten un mínimo de 120 días ao ano, distribuídos en 6 horas ao día durante os últimos 12 meses ou en 720 horas nun ano. Este réxime de pastoreo ten por obxectivo obter alimentos sans e de calidade, grazas a un uso óptimo e racional dos recursos, respectando o Medio Ambiente e o benestar animal.

Innovación

Larsa naceu dunha idea innovadora e segue a apostar pola mellora continua dos procesos de produción con dous obxectivos: mellorar a calidade nutricional do produto, garantir a sostibilidade ambiental e económica das explotacións gandeiras e crear produtos innovadores para ofrecer sabores de sempre en formatos novos. Algúns dos últimos exemplos disto son os lanzamentos de Sobremesa de Licor Café, de Torta de Limón, de Mazá ao Forno ou de Queimada, así coma os Iogures do Peregrino e de Torta do Camiño e Castañas.